Новини

     

    Внимание! Лекари алармират за опасна мода:

     Деца поглъщат метални топчета, последиците са тежки

    Клипове в социалните мрежи са причина сред подрастващите да се шири нова, но опасна мода-поглъщане на метални топчета.

    За това сигнализираха лекари от „Пирогов“, които вече са оперирали по спешност деца. От корема на едното са извадени 21 топчета.

    Последиците от това са животозастрашаващи... 

     

     

    A doctor has warned parents of a deadly magnetic ball craze sweeping Manchester which has left at least four children needing surgery. The trend involves youngsters placing small magnetic balls in their mouth to mimic face piercings - unaware of the risks if they are swallowed. A letter from a Stockport doctor has been circulated around primary schools in the area, urging parents not to buy the balls for their children. Aged just six, Libbie Walker suffered significant internal damage and a perforated bowel after she accidentally swallowed a magnetic ball from a fashion bracelet.

    Четири деца са приети в болница след поглъщане на метални топки в нова и опасна тенденция.

    Манията включва деца, които поставят малки магнитни топки в устата си, за да имитират пиърсинг на лицето - едната вътре в устата, а другата навън.
     
    Някои обаче ги поглъщат случайно, рискувайки сериозно увреждане на храносмилателната система.
     
    Шестгодишната Либи Уокър беше един такъв пациент, който претърпя перфорирано черво и се нуждаеше от сериозна операция, за да бъдат отстранени. Сега тя е останала със седем инчов белег от пъпа до бедрата.

     

     

    Назад »